Prispôsobte preferencie súhlasu

Súbory cookie používame, aby sme vám pomohli efektívne sa pohybovať a vykonávať určité funkcie. Nižšie nájdete podrobné informácie o všetkých súboroch cookie v každej kategórii súhlasu.

Súbory cookie, ktoré sú kategorizované ako „Nevyhnutné“, sú uložené vo vašom prehliadači, pretože sú nevyhnutné na umožnenie základných funkcií stránky.... 

Vždy aktívny

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

Žiadne súbory cookie na zobrazenie.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

Žiadne súbory cookie na zobrazenie.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

Žiadne súbory cookie na zobrazenie.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

Žiadne súbory cookie na zobrazenie.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

Žiadne súbory cookie na zobrazenie.

Dnes budeme hovoriť o spolupráci portálu Digiskilly.sk a projekte reklamnyhlas.sk, ktorí vzdelávajú širokú verejnosť.

Digiskilly je portál, ktorý sa zameriava na vzdelávanie v oblasti digitálnych zručností. Reklamnyhlas.sk je projekt, ktorý sa zameriava na prácu s hlasom. 

Prečo ste sa rozhodli spojiť tieto dva projekty?

Oba projekty majú spoločný cieľ, a to vzdelávať a posúvať ľudí vpred. Digiskilly chce pomôcť ľuďom rozvíjať svoje digitálne zručnosti, reklamnyhlas.sk chce pomôcť ľuďom zlepšiť svoj hlas a rozvíjať svoje komunikačné schopnosti.

Aký vidíte potenciál spolupráce medzi týmito dvoma projektmi?

Veľmi veľký. Digiskilly môže reklamnyhlas.sk ponúknuť platformu, cez ktorú sa môže dostať k širšej skupine ľudí. Reklamnyhlas.sk môže Digiskilly ponúknuť kvalitné vzdelávanie v oblasti práce s hlasom, ktoré je pre našich používateľov relevantné.

Okrem toho môže toto spojenie priniesť aj nové príležitosti pre spoluprácu medzi oboma projektmi. Môžeme spoločne organizovať podujatia, workshopy a iné aktivity, ktoré budú prispievať k vzdelávaniu a rozvoju ľudí a najmä firiem na slovensku.

Aké sú konkrétne plány spolupráce medzi Digiskilly a reklamnyhlas.sk?

V blízkej budúcnosti chceme ponúknuť našim používateľom možnosť absolvovať kurzy práce s hlasom od reklamnyhlas.sk. Okrem toho plánujeme organizovať spoločné podujatia a workshopy, ktoré budú zamerané na prácu s hlasom.

Aké sú vaše očakávania od tejto spolupráce?

Očakávame, že toto spojenie bude prínosom pre obe strany. Digiskilly získa kvalitné vzdelávanie v oblasti práce s hlasom, ktoré môže ponúknuť našim používateľom. Reklamnyhlas.sk získa príležitosť dostať sa k širšej skupine ľudí a spolupracovať s ďalšími odborníkmi na vzdelávanie. Asi najväčší prínos vidíme v tom, že okrem dovzdelania širokej verejnosti získajú uchádzači možnosť stať sa hlasom v určitých reklamách, keďže reklamnyhlas.sk zastrešuje určité druhy reklám pre slovenské mediálne domy, rádiá a televízie. Sme presvedčení, že táto spolupráca môže priniesť hodnotné vzdelávanie a rozvoj ľuďom z celého Slovenska.

Na záver otázka: Ako by ste hodnotili dôležitosť práce s hlasom v dnešnom svete, kde je komunikácia čoraz dôležitejšia?

Podľa mňa je práca s hlasom v dnešnom svete ešte dôležitejšia ako kedykoľvek predtým. Vďaka internetu a sociálnym sieťam sa komunikácia presunula do online priestoru. V tomto priestore je hlas jedným z najdôležitejších nástrojov, ktoré máme.

Ak chceme byť v online komunikácii úspešní, musíme vedieť, ako správne používať svoj hlas. Musíme vedieť, ako jasne a zrozumiteľne hovoriť, ako sa dorozumievať s rôznymi typmi ľudí a ako používať svoj hlas na to, aby sme oslovili a presvidčili.

Práca s hlasom nám môže pomôcť zlepšiť naše komunikačné schopnosti a byť úspešnejší v online aj offline komunikácii.

Categories: Zaujímavosti

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *